8.8.10

Yo voy soñando caminos...

YO VOY SOÑANDO CAMINOS

Yo voy soñando caminos
de la tarde. ¡Las colinas
doradas, los verdes pinos,
las polvorientas encinas! ...
¿Adónde el camino irá?
Yo voy cantando, viajero
a lo largo del sendero...
—La tarde cayendo está—.
«En el corazón tenía
la espina de una pasión;
logré arrancármela un día,
ya no siento el corazón.»

Y todo el campo un momento
se queda, mudo y sombrío,
meditando. Suena el viento
en los álamos del río.

La tarde más se oscurece;
y el camino que serpea
y débilmente blanquea
se enturbia y desaparece.

Mi cantar vuelve a plañir:
«Aguda espina dorada,
quién te pudiera sentir
en el corazón clavada.»

(A. Machado.)


J'ai été ravi de visiter la France. No podria començar d'una altra manera.
Un viatge ple de moments, de petites anècdotes i de les nostres frases cèlebres com: "familia Alcántara, tenemos que impedir esa boda" o "Herminia derrapaetes, se taca les calçetes". I com no, destacar eixa costum que tenen els gnoms a parlar-me (Segons Aran clar xd).

Viatge marcat per Safura, Amaia i les 12 hores que tardarem en arribar jaja. Ací un xicotet resum:


Ací quan visitarem la tomba de Machado. Bandera de la república inclòs, com no:


La germana de Yvan a l'esquerra, una passada tot el que varem veure amb ella. Sobretot la ciutat dels llibres i el castell de HP (Carcason) . :)


Com admire a aquesta persona (Amado). Un soparet amb la meua familia ja francesa, que va acabar entre sorpreses, casualitats i concert acústic-privat a una zona molt "chill out".


Flipats es quedaren quan em varen veure dos que passaven fent-me fotos amb la gata esta. ¡però és tan bonica!

Mireu a Yvan com disimula... xD


I el cotxe, que ens donà alguna que altra sorpreseta...

Doneu gràcies que no haja pujat les altres dues fotos... xD


Y el gnom disimulant:



Stand by me (cover) -- http://www.youtube.com/watch?v=9uDtid3Lq4Q&playnext=1&videos=oGm5R9yvsw0


3 comentaris:

funnyaran ha dit...

drip drop jajaja

k wapos estem xe! herminietaaaa tas dixat els gnomos xdxd

Andru. ha dit...

xa! vaig a modificar-la per tú! XD

Anònim ha dit...

el gnomo está total!